Idealne oprogramowanie dla call center

0
909

Sprzedaż produktów i usług, jak i obsługa bieżących zgłoszeń z wykorzystaniem call center jest trudna, ponieważ nie każdy z odbiorców jest zainteresowany kontaktem w określony sposób oraz o określonej godzinie, a czas oczekiwania jest go w stanie mocno zniechęcić na przyszłość. Jak można usprawnić działanie firmy, która zajmuje się sprzedażą na odległość i obsługą klientów w ten sposób? Wystarczy zakupić jeden z odpowiednich programów do call center, wśród tych dostępnych na rynku. Na szczególne uznanie zasługuje oprogramowanie call center firmy Conpeek.com. Co je wyróżnia?

System dla call center od Conpeek.com zapewnia różne kanały komunikacji, dostosowane do potrzeb klientów. Oprócz bezpośredniej rozmowy telefonicznej, są to także SMS-y, e-maile, a także chat online. Firma Conpeek dostarcza nowoczesne rozwiązania dla Call Center, które są dostosowane do potrzeb klientów, a także do odpowiedniej pory na kontakt, zwiększa znacząco ich zadowolenie i sprawia, że będą oni znacznie częściej korzystać z produktów i usług firmy.

System dla call center od Conpeek.com pozwala przede wszystkim na bardzo szybkie przyjęcie rozmowy tak, by klient nie czekał zbyt długo na linii lub na innym kanale komunikacyjnym. Ponadto przy przełączaniu rozmów, nie musi on podawać wielu danych autoryzacyjnych, co nie sprzyja jego zadowoleniu z obsługi. Dzięki takiemu oprogramowaniu klient może zostać zatem sprawnie obsłużony w niemal każdej porze, bez zbędnego czasu oczekiwania, biorąc pod uwagę dostępne godziny pracy call center.

Bardzo ważną częścią oprogramowania Conpeek.com jest ponadto zestaw wskaźników, dzięki którym możliwe jest analizowanie skuteczności działania poszczególnych konsultantów, jak i całego zespołu oraz optymalizowanie go dzięki temu tak, by call center osiągało jak najlepsze wyniki. Program do call center zbiera wiele danych historycznych, które są niezwykle przydatne na różnych etapach sprzedaży, jak i bieżącej obsługi klienta. Dzięki temu klienci w każdym momencie będą się czuli dobrze traktowani i cierpliwie będą oczekiwać na kolejne kroki w zakresie obsługi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here